ORANGEPRO

ORANGEPRO

وبلاگی در مورد دنیای کامپیوتر
ORANGEPRO

ORANGEPRO

وبلاگی در مورد دنیای کامپیوتر

خوشحال بخوابید و خوشحال بیدار شوید2-2

۵. خوشحال بخوابید و خوشحال بیدار شوید.

قبل از آنکه به خواب بروید به چیزهای خوب و مثبت زندگی فکر کنید تا صبح با افکار مثبت و خوشایند از خواب بیدار شوید. شاید مشکلات و سختی ها زیاد باشند و فکر کنید که دلیلی برای خوشحالی وجود ندارد. ولی با تمرین است که می توانید یاد بگیرید هر شب با افکار خوب بخوابید و صبح ها شادتر بیدار شوید تا بهتر بتوانید با مشکلات مبارزه کنید.


۶. برنامه ریزی کنید.

عادت فکر کردن به کار قبل از به خواب رفتن را ترک کنید. در عوض برای چیزهایی که به آنها امیدوارید و انتظارشان را می کشید برنامه ریزی کنید. بعد از هر بار سختکوشی به خودتان هدیه کوچکی بدهید و آن را به یاد داشته باشید. مثلاً به سینما بروید یا با دوستتان به کافی شاپ بروید یا خرید کنید یا در پارک قدم بزنید یا هر کاری را انجام دهید که شما را خوشحال می کند.


۷. ورزش کنید یا مدیتیشن انجام دهید.

اگر صبح ها استرس دارید، بدوید. دویدن بهترین روش برای تسکین استرس است و فرصت بسیار خوبی برای بیرون رفتن و بهره بردن از طبیعت است. اگر مشکلات و سختی هایی دارید و شب ها نمی توانید بخوابید یا صبح ها با فکر مشکلات از خواب بیدار می شوید، دویدن می تواند حواس پرتی بسیار خوبی برایتان باشد. دویدن باعث می شود که در بدن اندورفین ترشح شود که حالتان را بهتر می کند. اگر نمی توانید بخوابید مدیتیشن را امتحان کنید. مدیتیشن باعث می شود که زودتر به خواب بروید و خواب بهتری داشته باشید.


۸. صبحانه سالمی بخورید.

شاید چیزی که می گوییم عجیب به نظر برسد، ولی خوردن صبحانه سالم باعث می شود که صبح های شادی داشته باشید. هرگز صبحانه را از دست ندهید. همیشه چیزهایی برای خودتان آماده کنید که دوست دارید. خوردن صبحانه ای که از آن لذت می برید به شما انرژی زیادی می دهید تا روز جدیدی را آغاز کنید.

یادتان باشد که شادی نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارد. از آنجائیکه شادی درونی درمان خیلی چیزهاست، باید یاد بگیرید که همانطور که هستید شاد باشید. بدین ترتیب خوشبختی واقعی به سراغتان می آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد