ORANGEPRO

ORANGEPRO

وبلاگی در مورد دنیای کامپیوتر
ORANGEPRO

ORANGEPRO

وبلاگی در مورد دنیای کامپیوتر

آیا کار کردن با لپ تاپ در حال شارژ ایراد دارد؟

به طور کلی خیر. البته بهتر است هنگام شارژ دستگاه به آن فشار نیاوریم چون خود به خود دستگاه گرم می شود و گرما هم مهمترین دشمن باتری شماست. کارکردن با لپ تاپ همزمان مدت شارژ را طولانی تر می کند چون برق کمتری به شارژ باتری اختصاص می یابد.با این همه پس از پر شدن شارژ لپ تاپ دیگر نیاز نیست آن را از برق بکشید چون پس از اتمام شارژ بطور اتوماتیک باتری از مدار خارج می شود.

نظرات 6 + ارسال نظر
ملیکا پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام من یه لپتاپ R542 asus دارم که باطری جدا نشدنی داره و تایم کارم زیاده شارژ خود باطری جواب گو نیست اگر تو برق باشه باهاش فوتوشاپ و ... کار کنم خراب میشه؟

با سلام
فقط در صورتی که شارژ آن در حال اتمام است لپ تاپ را به برق متصل نموده و پس از شارژ کامل آن را جدا فرمایید.

شایان یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام.....من در حین کار با لپ تاپ هم شارژر وصله و داغ میشود میخواستم ببینم برای خنک کردن چکار کنم؟
بعد گرم بودن برای لپ تاپ ضرر دارد؟؟؟؟؟

با سلام
می توانید از فن های مخصوص و اکسترنالی که برای این کار ساخته شده و در مغازه های کامپیوتر فروشی موجود است استفاده کنید.
در مورد سوال دوم بله این گرما برای لپ تاپ بخصوص عمر مفید باتری ضرر دارد.

محمدرضا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام دوست عزیز.من لپ تاپ گیمینگ دارم و زیاد بازی میکنم.موقع بازی هم همیشه لپ تاپو به برق میزنم.ایا مشکلی ایجاد میشه؟
و دوم هم که باطری جداشدنی نیست.اگه خراب بشه باید چه کنم؟؟

سلام دوست عزیز
درحالت کلی در هنگام استفاده نبایستی لپ تاپ رو به برق بزنید یا حداقل بایستی پردازش کمی به لپ تاپ تحمیل کنید.در مورد سوال دوم شما باید از نمایندگی مجاز لپ تاپتون برای جدا سازی باتری و یا تغییرات احتمالی اقدام کنید.

مهدی سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 08:22 ب.ظ http://orangepro.blogsky.com

علت اینکه من زمانی که شارژر لبتاپ رو از لبتاپ جدا میکنیم بعد لبتاپ خاموش میشود چیست؟ یعنی من فقط در حال شارژ میتونم از لبتاپ استفاده کنم لصفا کمکم کنید ممنون سپاسگزارم.

سلام دوست عزیز
باتری لپ تاپتون خاصیت ذخیره سازی اش را از دست داده و بایستی تعویض گردد

کامیار دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام من یه لپ تاپ گرفتم hp probook 4540s کمتر از 2 ساعت خالی میکنه یه جا پرسیدم گفتن چون سیستمش بالاست بخاطر اونه به نظر شما درسته
8 هسته ای
رم 8
گرافیک 2

سلام دوست عزیز
در یک کلمه خیر ولی ممکن است بدلیل پردازش زیادی کمتر از 2 ساعت بشود ولی در حالت عادی این مسئله فقط بخاطر خرابی باتری می تواند باشد

محمد جمعه 1 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 01:55 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید من حدود سه ماه هست که لپتاپمو گرفتم مدلش lenovo ideapad 520 باتری اول خوب بود تا اینکه الان شارز دهی رسیده به 2 ساعت یه فقط چند باری تو شارز باهاش بازی کردم مشکلش چیه

با سلام

ظاهرا باتری دست دوم بوده که همچین اشکالی پیش اومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد