X
تبلیغات
وکیل جرایم سایبری

call to action چیست؟

سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:00 ق.ظ

 

دکمه فراخوان یا کال تو اکشن (Call-to-Action) به قسمتی از بنر تبلیغاتی گفته می شود که از کاربر عملی را درخواست میکند و البته کل هدف از طراحی بنر این است که کاربر عمل مورد نظر ما را (کلیک کردن) انجام دهد.

حال این تعریف را از بنر تبلیغاتی به تمامی جنبه های تبلیغاتی که نیاز به اقدام از طرف کاربر را دارد تعمیم دهید، بعنوان مثال لینک عضویت در خبرنامه ها، لینک خرید یک محصول، هدایت کاربر به یک صفحه خاص از سایت و

در انتخاب کال تو اکشن مناسب باید به چند مورد توجه کنید:

۱. متن کال تو اکشن

متنی که برای دکمه فراخوان انتخاب میکنید باید تا حد امکان کوتاه و گیرا باشد تا در نگاه اول تمرکز کاربر را به خودش جلب کند.

۲. استایل مناسب

در صورتی که میخواهید دکمه فراخوان شما کارایی لازم را داشته باشد باید طرح و رنگ جذاب و مناسبی داشته باشد به طوری که از سایر اجزای صفحه متمایز به نظر برسد.

۳. مکان استفاده از کال تو اکشن

دکمه فراخوان را باید در جایی استفاده کنید که کاربر به آن نیاز دارد به عنوان مثال در ابتدای یک صفحه بدون هیچ توضیح خاصی نمیتوان انتظار بازدهی مناسبی از دکمه فراخوان را داشت. سعی کنید دکمه فراخوان را در قسمتی مهم از متن خود قرار دهید قسمتی که مطمئن هستید کاربران آن را می خوانند.

نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)

نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد