ORANGEPRO

ORANGEPRO

وبلاگی در مورد دنیای کامپیوتر
ORANGEPRO

ORANGEPRO

وبلاگی در مورد دنیای کامپیوتر

راهکار جالب گوگل برای نگهداری عکس‌های قدیمی

گوگل اپلیکیشن‌های زیادی را تولید کرده است که بخش عظیمی از آنها، بر روی اکثر تلفن‌های هوشمند اندرویدی به چشم می‌خورد. PhotoScan را می‌توان یکی از آخرین اپلیکیشن‌های تولید شده توسط اهالی مانتین ویو دانست. این اپلیکیشن که برای اندروید و iOS در دسترس است، به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های قدیمی خود که در گنجه یا جعبه‌های واقع در کمد جای خوش کرده‌اند را اسکن کنید و در موبایل خود نگه دارید.

در حالی که عکس‌های چاپ شده لذت دیگری دارند، اما دارای یک عیب هستند! آن هم اینکه دوام زیادی نخواهند داشت و بالاخره روزی از بین خواهند رفت. خیلی از افراد در کنار ورژن دیجیتالی عکس‌ها، نسخه چاپ شده آن را نیز برای خود نگه می‌دارند. این موضوع بیشتر برای عکس‌های قدیمی کودکان اتفاق می‌افتد که رفته رفته در حال زرد شدن و از بین رفتن هستند.

البته راه حل این مشکل، چندین سال است که به وجود آمده است. این عکس‌های قدیمی می‌توانند با یک اسکنر دیجیتال فوق‌العاده به صورت مستقیم به داخل کامپیوتر شما بیایند. اما هزینه زیادی برای انجام این کار باید بپردازید. گرفتن عکس از روی نسخه‌های چاپ شده نیز روش دیگری است که در اغلب موارد، نتیجه خوبی از این کار نخواهید گرفت. چرا که تصویر خروجی، ممکن است به خوبی فریم بندی نشده باشد یا انعکاس‌های زیادی را با خود به همراه داشته باشد. گوگل روی این موضوع بسیار فکر کرده است و اپلیکیشن PhotoScan را طراحی کرده که از فضای ذخیره سازی ابری گوگل نیز بهره می‌برد. به این ترتیب، می‌توانید عکس‌های قدیمی خود را به راحتی به فضای ابری اختصاصی خود انتقال داده و برای همیشه آنها را حفظ کنید.

در این اپلیکیشن، می‌توانید عکس های قدیمی خود را اسکن کرده و با ابزار مخصوص آن، به روتوش تصویر پرداخته و یک نتیجه کاملا خوب و معقول را دریافت کنید. مراحل انجام این کار به صورت پله پله و داخل اپلیکیشن انجام خواهد شد و به دور از هرگونه پیچیدگی، می‌توانید به راحتی این کار را به پایان رسانید. این اپلیکیشن به صورت خودکار تصویر شما را هنگام عکاسی، فریم‌بندی کرده و همچنین از به وجود آمدن انعکاس روی تصویر جلوگیری می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد