ORANGEPRO

ORANGEPRO

وبلاگی در مورد دنیای کامپیوتر
ORANGEPRO

ORANGEPRO

وبلاگی در مورد دنیای کامپیوتر

نسخه آزمایشی بازی Resident Evil 7 به زودی منتشر خواهد شد

در هفته های گذشته نسخه یک ساعته از بازی Resident Evil 7 با نام Midnight برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد حال کپکام انتشار این نسخه ی دمو را در آینده نزدیک برای پلتفرم های ایکس باکس وان و کامپیوتر اعلام کرده است .

کپکام در وبلاگ خود اعلام کرده است که نسخه دموی این بازی برای کنسول ایکس باکس وان در تاریخ 9 دسامبر (19 آذر) و برای کامپیوتر با 10 روز تاخیر در تاریخ 19 دسامبر (29 آذر) منتشر خواهد شد . بنظر می رسد برای اجرای این بازی بر روی رایانه نیاز به تنظیمات گرافیکی خاصی می باشد اما تا کنون جزئیاتی از آن اعلام نشده است .

نسخه آزمایشی Midnight در واقع بخش کوچکی از بازی Resident Evil 7 می باشد که تنها به بازیکنان این امکان را می دهد تا یک ساعت آن را تجربه نمایند . در نسخه دموی نیمه شب بازیکنان با دنیای ترسناک این بازی آشنا شده و می توانند حتی پا را فراتر نهاده و به کشف اسرار این بازی رازآلود بپردازند .

لازم به ذکر است نسخه دموی پلی استیشن 4 بازی Resident Evil 7 این امکان را در اختیار کاربران قرار داده بود تا بتوانند آن را با استفاده از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR تجربه کنند . علاوه بر این ، نسخه دموی نیمه شب در کنسول پلی استیشن 4 پرو با کیفیت 4k اجرا می شود.

بازی Resident Evil 7 در تاریخ 24 ژانویه 2017 ( 5 بهمن ) برای پلتفرم های ایکس باکس وان ، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد . تنها پس از 3 روز از عرضه این بازی فیلم Resident Evil: The Final Chapter در تاریخ 27 ژانویه (8 بهمن) اکران خواهد شد که تجربه بی نظیری برای دوستداران Resident Evil می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد