ORANGEPRO

ORANGEPRO

وبلاگی در مورد دنیای کامپیوتر
ORANGEPRO

ORANGEPRO

وبلاگی در مورد دنیای کامپیوتر

21نکته برای بازدید بیشتر-10

بروز رسانی محتوای سایت:

اشتباه نکنید این به معنی اضافه کردن محتوا به سایت نیست. بسیاری می‌گویند سایتی که دیر به دیر محتوا در آن قرار می‌گیرد گوگل آن سایت را کم اهمیت جلوه داده و رتبه آن را کاهش می‌دهد. ولی این مورد آنچنان هم صحیح نیست. متأسفانه در مدیرسایت به دلیل مشغله زیاد پروژه های دیر به دیر آپدیت می‌شود ولی به دلیل کیفیت محتوا و اشتراک گذاری کاربران هنوز رتبه خود را از دست نداده(البته از این به بعد برنامه منظمی برای بروز رسانی سایت داریم). البته گوگل به سایت‌هایی که مرتب بروز رسانی می‌شوند احترام ویژه ای دارد.
اگر شما محتوای با کیفیت به سایت اضافه کنید هر چند دیر به دیر مثلاً ماهی دو بار می‌توانید ترافیک خوبی را به صورت هدفمند به سایت خودتان هدایت کنید.
اما آنچه که منظور من در این فاکتور هست فاکتور بروز رسانی محتوا هست. از دیدگاه گوگل صفحه ای که بروز شده و محتوای جدید به آن اضافه می‌شود یک نکته مثبت است. توجه کنید که منظور ما تغییر محتوا صفحه نیست بلکه بروز شدن و اضافه شدن محتوای جدید است. مانند بخش نظرات صفحه. در زمانی که کلمه کلیدی را جستجو می‌کنید می‌بینید که در زیر برخی نتایج تاریخ آخرین بروز رسانی را قرار می‌دهد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد